Pensum, Essay topic for Ludwig Wolf Siegmund Georg von Utterodt zum Scharfenberg (Q5844)

From FactGrid
Jump to navigation Jump to search
What are the real reasons why stable feeding has hardly been introduced in the Thuringian region?
  • SK12-226.3
Language Label Description Also known as
English
Pensum, Essay topic for Ludwig Wolf Siegmund Georg von Utterodt zum Scharfenberg
What are the real reasons why stable feeding has hardly been introduced in the Thuringian region?
  • SK12-226.3

Statements

0 references
23 September 1784Gregorian
0 references
0 references
0 references
SK12 (864)
0 references
SK12-(2)226.3
0 references
Welches sind die eigentlichen Hyndernisse, warum in den thüringischen Landen die Stallfütterung noch fast gar nicht eingeführt worden? Ist entweder der eingefügrte Landbau schon so vollkommen, als es die Natur der Umstände leidet, oder ist er verbesserungsfähig?. (German)
0 references